cHiLL!

31.5.10

-wiSH LisT-


semekom!!

adoiiii..sejak 2 menjak nie....aku dah berkenan kat sorng awek nie...sih2..malam x leh tdo kot teringt die...tgk tv pun teringt die...even mandi pun...ish2...kcau....seksa tul kalu duit x cukup....tapi paehal pun..kne usaha gak...haha..target sebelum hbis sem 2...insyaAllah....amin2...doa2kan weyh...
akak2 dah bg keizinan..haha..nak beli cam pun kne minx izin ker???
haha..kalu x minx izin mampus aku kne baham...haha...
nie la wish aku yg terkini....jeng2!!!



NIKON D90!!


mule2..aku ingt nak angkat d5000 sebb murah sket...tapi dah lame aku search kt tenet...rpenye d5000 nie xde build in auto-fokus.....terus aku x jadi la....then2..aku jumpe..d90...aku rase cam nie ok la untk aku yg begginer nie....baru nak blajar kot....aish...duit x cukup ag...sesape nak tlng derma ke...tlng nak bg hadiah kat aku....bleh2...jgn malu eyh...aku chill je...hahahaha...

*papehal pun doakan hajat aku tercapai...haha..jum same2 amin...AMIN.....^^

No comments: