cHiLL!

29.3.11

-PoSTPaiD tO PrEPaiD*iPhone*-

peh
dah lame dah kot x update
nak buat camane
bz je skrang
test
exam
quiz
assignment
tambah2 lagi
xde idea nak berblog

so berbalik kepada usul kita tadi
semalam aku pegi lah maxis centre
dengan panas nye penang nie
*baru panas dunie weyhh*
haha
dengan x tau kat mane maxis centrenye lagi
sigh~
alhamdulillah
dengan kesopanan dan kesusilaan
penduduk tempatan
jumpa jugak akhirnya

so
lepas aku ambik num
n angka giliran aku dipanggil
aku cakap lah kat akak tu
nak tukar kepada prepaid
then die tanye kat aku
sambil buat2 muka cute die
"kenapa nak tukar nak bang?"
peh
die panggil aku ABANG!
hahaha
xde lah die panggil aku adik je
haha
cis!
so then aku cakap lah
sbb dah x larat dah
bulan2 rm200
mau x sengkek

so
akhirnya aku dah berjaya mggunakan prepaid balik
dah lame dah aku tggu contract iphone nie habis
contract aku 12 bulan
semalam baru habis
rase lega gila

so
SELAMAT TINGGAL BIL~
=)

No comments: