cHiLL!

6.5.11

-PLaY The Game-

assalamualaikum
dah lame x update
before this pun update thru hp je
sebab tu lah tulis pun pendek2 + mood untuk bercerita xde
maybe apa yg keluar  dari mulut
benda yang selalu aku tulis
so
nak elakkan orang annoying
better x yah update

so hari nie x keluar
juz tadi je pegi pasar malam
ngan kakak n kakak ipar aku
ttibe mengidam tepung pelita plak
haha
time nak beli tu
kakak ipar aku cakap
"la..tradisional rupenya"
kat aku
hahaha

pastu ronda2
ramai gile orang
maybe orang ramai balik keja kot

letih
mmg letih sgt hari nie
xtau lah kenapa
maybe balik lambat kot semalam
papehal keluar semalam mmg release tension
thanks guys

oh
lupe plak
tajuk post nie pasal movie
len kali je lah aku cite
dah panjang sgt dah nie
nnt bosan plak..
next time k 
bai~
assalamualaikum




true story,
syahrul asyraf

1 comment:

Nurnadiyah Ruslan said...

ouh..baru tau name penuh u..hehe