cHiLL!

28.8.11

-MeNaNg PeRaDuAN PeRODua-LaGi iKHLaS LaGi BeST-

assalamualaikum semua!
hohoho
btw sebelum apa2

SELAMAT HARI RAYA!
N
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN!

alhamdulillah
entry kali nie aku saja nak berkongsi kegembiraan aku
bak kata orang
tuah ayam nampak di kaki
tuah aku nampak kat perodua
hahaha

so alhamdulillah
aku menang peraduan perodua nie
sagu hati je
apa2 pun
aku tetap bersyukur
nie dia annoucement die



hahaha
nama aku yang SYAHRUL ASYRAF ABDULLAH tu
alhamdulillah sekali lagi
rezeki ramadhan bak kata orang
peraduan nie sebenarnya perlu buat kata2/ucapan yang menyentuh hati
sepanjang 200 huruf
senang kan??
tapi x senang jugak
ramai yang masuk

ni lah kata2 aku yang x seberapa yang telah menambat hati juri tu
hahaha

“Jika sembilan bulan aku membebankanmu ibu, maafkan aku, jika seluruh hayatku merumitkan hidupmu ayah, maafkan aku dan jika seumur hidupku aku berdosa kepadamu Ya Allah, ampunkanlah aku Ya Allah.”


dan aku juga telah dijemput untuk menghadiri open house perodua
wahh..
makan free
okay guys!
Till then see u next time!


p/s : InsyaAllah sebahagian duit tu aku akan sedekah..wish me luck ya!

2 comments:

illafira said...

alhamdulillah.. tahniah

Hafiza Yunus said...

perghhh masyukkk tuhhh. congratez btw ;)