cHiLL!

3.4.11

-iNi HaTi SaYe-

minggu nie aku balik kl
x plan pun
semuanya spontan
sebab aku dah sakitkan hati seseorang
seseorang yang amat penting dalam hidup aku
ya..awak
tak kan ada orang lain
awak je

maybe semua yang saya buat tak cukup lagi nak sembuhkan hati awak
ya..saya akui
memang salah saya
tak pikir
bodohnya saya

saya dah tak tau macamana nak sembuhkan hati awak
saya buntu wak
saya menyesal sangat2
jangan cakap dah terlambat
=(
saya tunggu awak

mungkin kata2 saya tak menggambarkan apa yang saya maksudkan
tapi
hati saya jujur perlukan awak
awak 
awak
je


seiously
saya menyesal sangat2
saya janji tak buat lagi
awak..

2 comments:

Miss D'ya said...

huhu,sedihnya.kenapa ni muram2 jer.tak baik tau masam2..


jom tengok entri:-
"adakah cinta ini milik kita selamnya"?

adakah cinta itu milik kita selamnya.jom bace jn komen jom..http://miss-dya.blogspot.com/2011/04/cinta-ini-bukan-lagi-milik-kita.html

areteacar said...

OLOLOLO... GDUH DGN MKWE LA NI EH. TU LA. LAIN KALI HATI2. HEHE.. GURAU2.. CHILL LAH. NEED TIME UTK SMBUHKN HATI DIA LA TUH :)