cHiLL!

28.2.11

-FuTsaL::kO iNGT kO HeBaT?!-

assalamualaikum
pembuka bicara
cerita x sehebat mane
cewah..
hahaha

mcm nie cite die
alkisahnya
team aku ajak la satu team nie lawan
team bebudak uitm jugak
aku pun tempah la court pkul 11 malam

tepat pkul 11 malam
kiteorang sampai
ingatkan diorang dah sampai
sebab sebelum nie
bukan main
asal selisih je
"weyh bile nak lawan??!"
xpe
kiteorang chill je
lepak dulu
tgk bola
liverpool vs west ham

dari minit ke 70
sampai la game tu habis
x sampai2 jugak
kiteorang chill lagi
tepat pkul 11.30
muncul lah team tuh

sebelum tu aku dah tanye
abang yang jaga tu
x boleh extend ke masa
die cakap x boleh
then aku ckp lah
ade stengah jam je lagi
xboleh extend

ttbe ade lah mamat nie
"asal x boleh?!"
"selama nie aku main kat sini boleh je"
aku cakap aku dah tanya abang tuh
then die cakap lagi bende serupa
gua dah hangin
gua suruh die tanye
die tak nak
ada jugak makan bola futsal mamat nih

then
lepas hal tuh setel
kiteorng p la main
team aku datang 5 org je
so xde sub
team diorang datang 7 org
kiteorang chill je

main
main 
main

AYAM~
(sori kalau ade yang ckp aku berlagak..tapi dah bengang sgt nih)

dah lah lepas main tuh buat muka
aduiyai
kalau hebat xpe
kiteorang nak salam pun buat muka lagi
peh..


moral-xleh ikut masa jgn ajak main..hebat mane pun orang x respect

No comments: