cHiLL!

7.2.11

-gF NiE PeRLu ke?-

Entry nie untuk semua
x kisah ade gf ke xde
Semalam member aku tanye
Perlu ke gf nie?
Aku pun terpikir
Perlu ke??
Hmm..
Bg aku
Kalau dah jodoh tu x kemana
Bg aku
Aku perlu
Haha
Juz terpulang lah
Mcmane korang handle sesuatu hubungan tu
If korang slalu gaduh je
Maybe korang rase gf korang nie serabut,rimas,mcm2 lah
So korang rasa gf nie x perlu
Ade yg jenis x kisah
Bg mak ayah carikan je
So benda nie terpulang lah
Pape pun bg yg blajar pun x habis lagi
Jgn nak pkir2 sgt lah
Haha
Chill suda!

5 comments:

miss miera said...

hurmmm ... sume nieh ats diri msig2 ...:)

Unknown said...

gf ni tak perlu sebenarnya..calon ister tu ye perlu! sbb gf ni kadang2 tujuan nye utk suka2 je..tapi calon isteri lain..kt akan anggap dia sebahagian dari hidup kita..:)

nAs; The best in ME said...

Bila xder, rasa nak ada2kan.

Bila ader, lOm tentu bahagia.

Fitrah idOp manusiawi.

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Kalau ade jOdOh x kemane...Give away RM1.00 setiap seorg dengan Churp2

Saya Nina Syakira said...

perlu2 hahaha meyh2 i single ni hahaha