cHiLL!

10.1.11

-STaRT FRoM HeRe-

fuhh..
semalam baru je balik dari BUKIT MERAH
penat kot
then hari nie ade kelas pkul 8 plak
haih~

BUKIT MERAH mmg chill lah
bagi aku BUKIT MERAH tu biase2 je
xde lah best sgt
tapi
xde la bosan sgt

apa yang buat dia best?
sbb pegi dengan mmber2
tu yg buat dia best
ye lah
if pegi ngan family pun best jugak
tapi 
rase tu lain bai
hahaha

bertitik tolak dari hari nie
akhirnya start jugak the real sem 3
maksud aku
sminggu sebelum aku pegi BUKIT MERAH
aku mmg x blajar lansung
bukan lah xpegi kelas
just mood tu x sedia lagi
so
aku decide lepas aku balik dari BUKIT MERAH nie
aku punye mood study wajib datang
hahaha

so
tu je lah post aku kali nie
sape2 nak pegi BUKIT MERAH lepas nie
boleh lah menghubungi saya
hahaha

chow!

2 comments:

Amiey White said...

x pernah pg bukit merah :'(

she jirah said...

wah, teringin kot nk pegi bukit merah. ;)