cHiLL!

1.12.10

-JaLaN LaiN Jika MinYaK NaiK Lagi-

haih
ape la
asyik2 naik
bkn nak turun ke ape
macamane la aku nak hidup
agak2 lpas nie guna minyak ape plak

so..meh kite tgk option yg ade..haha

-nasi minyak?



-minyak masak


-minyak lintah..hahaha


-minyak kelapa dara??haha

ape2 je la minyak yg korang nak
hurm
so
daripada kite merungut bkn boleh ubah ape pun
baik berjimat je la
senang cite

ape2hal..
chill suda~

16 comments:

Cik SHiNJU said...

ron97 jer yg naik..
ron95 maintain...
chill suda... ;)

saiazuan said...

haha sume nek... den ni still student pn rsa

aRuL aSh.. said...

btul2..
student pun terase gak

MS ~SARANG HAE~ said...

tau tapeh :( gune air sudah ^^ lagi jimat! haha

aRuL aSh.. said...

tu lah..
kalu boleh kan senang~

Kepala Manchiss said...

maaf menyampuk....

apa guna klw kita berjimat tp org atas guna duit rakyat mcm laknat?

aRuL aSh.. said...

tu la..
hakikat mmg mcm tu

mr.syazwan said...

rasa2 nak jimat guna minyak BELACAK kot

konpem kekal MANTAP, KETAT, JIMAT, SENDAT dan FUUUYOOO

wakakakakakakaka

(gurau2)

aRuL aSh.. said...

haha..terbaik bro

kelhome said...

hahaha minyak naik sebulan sekali tu.. farop2

SERVER is here. said...

gune org minyak boleh? HAHA

aRuL aSh.. said...

hahaha..org minyak x boleh..x muat nak sumbat..haha

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

gune minyak masak paling mujarab..hehehe... :)

semua naik, memang parah la gini... gune ron 95 je la..tapi takut2 nnt tahun depan ron95 naik gak..huhu

Kepala Manchiss said...

kita mampu mengubahnya...

chill X)

blogger said...

minyak dara ??

kte boleh ubah, gne lah public trnsporttion, brkongsi kereta ke

FasiHaH SupiaN said...

Itulah, merungut tak merubah apa pun kan. memang kena berjimat, tak pun, naik public transport ke basikal ke.huhu