cHiLL!

24.12.10

-AkU x KiSaH DeNGaN GaY-


mesti korang pelik kan
ye
aku x kisah pasal kes gay tuh
bukan bermaksud aku sokong gay
tidak2!
tidak sama sekali!
apa yang aku kisah
orang yg bg "dorongan2" yg x membina terhadap mereka

mmg betul
diorang tuh golongan laknat ALLAH
tapi
sampai bila kita nak kutuk je
xkan nak biar je saudara islam kita
jadi
LAKNAT ALLAH

itu yg kita kena ambil kisah
bukan nye kisah apa yg die buat
setiap org ade peluang untuk bertaubat
ada peluang betulkan kesilapan

kita sepatutnya
beri dorongan yg positive
bkn negative

ini sekadar apa yg aku rasa
bukan aku ckp untuk membinasa
sekadar luahan rasa

joM TOLoNG!

8 comments:

puterinuraqiliah said...

yea. betul tu.
org kita nie tau kutuk je.. tapi x tau nak tolong-__-"

mira.una said...

gay means happy rt?

DanieL AdiE said...

sume org wat silap...
yg ptg, bagaimane seorang itu balajar dr kesilapan..

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/sy-bukan-budak-setan.html

Mohamadazhan hjDesa said...

dunia akhir zaman...gay lesbian mcm bercambah

Arina Insyirah said...

perlu tolong dgn cara mcm ne??

cik cahaya said...

assalamualaikum,,,kite boleh tolong dengan cara mendoakan mereka,,,insyaAllah,,,supaya mendapat hidayah utk kembali ke pangkal jalan,,

Panglima Arep said...

arul gay!!! hahaha

zulfikar84 said...

Bak Sabda Nabi saw....semasa sahabat2 baginda melaknat peminum arak....lalu Nabi SAW bersabda"janganlah kamu membantu Syaitan merosakkan sahabatmu"