cHiLL!

16.12.10

-BoSaN-

Mesti korang pernah rase bosan kan
xkisah la bosan korang tu mcmane
Tapi mesti x best kan
Ye laaa...
Mane ade bosan best
Kalau ade bgtau aku
Hahaha
Aku kat airport nie
Amat lah terasa bosannya
Menunggu akak ku dtg mengambil
Lambat mcm siput
Hahahaha
Nasib baik die datang je weyh
So di kesempatan nie
Aku baru teringat yang blog aku dah lame bersawang
Sori eyh blogger2
Haha
Poyo je ko nih
xde org nak bace blog ko
Haha
Daripada aku terus merapu secara monolog dalaman nie
Baik aku pegi makan
Jom2! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

DanieL AdiE said...

tgh cuti...siyes BOSAN!!

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/special-delivery-by-afiq.html

Mohamadazhan.com said...

bosan lepak2 baca paper.hehe.